Comuna Șelimbăr anunță lansarea serviciului public Docubox, prin care documente necesare în relația cu administrația locală pot fi primite sau transmise, la orice oră din zi sau din noapte, prin intermediul unei căsuțe poștale. Sistemul, unic în țară, este implementat prin programul ”CityManager” de digitalizare a administrației locale.
Cetățenii pot accesa secțiunea Docubox de pe site-ul oficial al Primăriei, unde vor selecta formularul necesar, îl vor completa electronic și îl vor transmite. Înregistrarea formularului se va prelucra, se va confirma, apoi cetățeanul va fi notificat când poate depune/ridica documentele în original de la Docubox, utilizând un cod numeric sau un QRCode unic. Căsuța poștală este instalată în curtea Primăriei Șelimbăr, anunță administrația locală. ”Digitalizarea Comunei Șelimbăr continuă și putem spune cu mândrie că oferim servicii moderne, accesibile cetățenilor noștri. Nu am făcut un slogan din digitalizare, putem vorbi fără modestie de realitate. Le mulțumesc tuturor locuitorilor comunei pentru că accesează și folosesc în mod curent serviciile electronice pe care noi am propus-o în interacțiunea cu locuitorii”, a declarat primarul comunei Șelimbăr, Marius Grecu.
Mai multe informații legate de acest serviciu se pot obține pe mail, la adresa [email protected].