Procedura de evaluare finală a managementului Filarmonicii Banatul pentru perioada 2017 – 2021 a fost finalizată. Evaluarea a fost realizată în baza legislației în vigoare, și anume:

  1. OUG 189/2008, cu modificările și completările ulterioare,
  2. Ordinul Ministerului Culturii nr. 2799/2015, cu modificările și completările ulterioare și
  3. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 77/2016 privind Regulamentul-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituţiilor publice de cultură din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara

Comisia de evaluare a fost desemnată prin dispoziție a primarului și a fost compusă din reprezentanţi ai autorităţii, în proporţie de o treime, şi din specialişti în domeniul de activitate al instituţiei, în proporţie de două treimi.

Comisia de evaluare a managementului Filarmonicii Banatul Timișoara a fost compusă din:

  1. Kovács Emőke, manager Filarmonica de Stat Dinu Lipatti (filarmonicasm.ro);
  2. Ioan-Dragoș Dimitriu, manager Filarmonica Brașov (filarmonicabrasov.ro);
  3. Răzvan Stana, consilier local, președinte al Comisiei V – pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Muncipiului Timișoara.

Rezultatul final al evaluării

Raportul de activitate al managerului Filarmonicii Banatul, pentru perioada 2017-2021

 

Direcția Comunicare-Relaționare

The post S-a încheiat evaluarea finală la Filarmonica Banatul first appeared on Primăria Municipiului Timișoara.

Source