Primăria Adjud inițiază un program amplu de reabilitare și eficientizare energetică a blocurilor construite în municipiu până în anul 2005!
Programul presupune lucrări de izolare termică a pereților exteriori, înlocuirea ferestrelor, a ușilor exterioare, închiderea balcoanelor cu tâmplărie tip termopan, termo-hidroizolarea acoperișurilor sau a terasei (în cazul existenței șarpantei) și lucrări de refacere a finisajelor anvelopei.
După reabilitare, costurile de întreținere a locuințelor vor scădea cu cel puțin 30%!
Pentru includerea în etapa I/2021 a programului de reabilitare, facem un apel către președinții asociațiilor de proprietari să întocmească în timp util documentația necesară și să o depună la Registratura Primăriei Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2 până cel târziu pe data de 15.02.2021.
Dosarul de solicitare a înscrierii blocului în care locuiți în programul de reabilitare va conține:
- Solicitarea de înscriere în program;
- Hotărârea de înscriere în program adoptată în adunarea generală a proprietarilor cu acordul majorității acestora, însoțită de tabelul nominal din care să rezulte acordul scris al acestora.
- Un exemplar al contractului de mandat semnat și ștampilat de către asociația de proprietari;
- Lista proprietarilor din imobil.
INFO: Modelul tuturor documentelor necesare, cu excepția Hotărârii asociației, inclusiv în format editabil, le regăsiți la finalul prezentului material informativ!
Finanțarea lucrărilor de anvelopare se asigură astfel:
- 60% de la bugetul de stat, în limita fondurilor aprobate
- 40% de la bugetul local și din fondul de reparații al asociațiilor de proprietari.
ATENȚIE! Cota de contribuție a asociației de proprietari nu poate fi mai mică de 10% din valoarea executării lucrărilor și va fi achitată în rate, după finalizarea lucrărilor de anvelopare!
Persoană de contact – Vartolomei Iuliana, inspector superior în cadrul Primăriei Municipiului Adjud, telefon 0237641908, interior 216.