La finalul lunii februarie am lansat aplicația de sesizări, soluție oferită compania Sobis prin platforma CityOn. Aceasta este în fază de test pentru următoarele trei luni în care vom monitoriza impactul acesteia, definirea categoriilor, calitatea imputurilor de la cetățeni și alți parametri tehnici.

Este o soluție web-based care permite accesul la aplicație de pe telefon, tabletă sau calculator, fără să necesite instalare. Un alt plus al acestei aplicații este dat de faptul că se pot depune sesizări atât cu cont cât și fără cont. Aplicația poate fi accesată de pe pagina de internet a primăriei – www.primăriamiroslava.ro – făcând click pe butonul sesizări din bara de meniu sau din link-urile rapide. Cei care au deja cont pe platforma CityOn o pot accesa după autentificare din meniul aplicației sau din pagina principală.

Câteva reguli și recomandări în utilizarea aplicației de sesizări

  1. Încadrați cât mai bine sesizarea dumeavoastră – sunt disponibile 11 categorii cu subcategoriile aferente. Dacă nu găsiți o variantă care să descrie exact situația, folosiți categoria sau subcategoria care se apropie cel mai mult de situația cu care vă confruntați. Pentru a facilita încadrarea mai ușoară a sesizărilor, am atașat structura acestora la această postare.
  2. Localizați cât mai exact sesizarea folosind harta interactivă sau câmpul de adresă.
  3. Atașați fotografii. Chiar dacă câmpul de fotografie nu este obligatoriu momentan, o fotografie poate permite înțelegerea situației mai ușor. În funcție de rezultatele acestei perioade de testare se va decide dacă fotografia va deveni obligatorie pentru anumite categorii de sesizări.
  4. Creați-vă cont pe platforma CityOn. Pe lângă faptul că veți putea vedea în timp real stadiul sesizării dumneavoastră și veți avea acces la istoricul sesizărilor depuse de dumneavoastră, având cont veți putea să validați (să dați like) o sesizare deja depusă și astfel nu va mai trebui să o scrieți dumneavoastră. Plus că, pe lângă accesul la sesizări, cu un cont pe platforma CityOn puteți să achitați on-line taxe, impozite, amenzi, contracte, să aveți acces la istoricul acestora, fără a mai fi necesară deplasarea la primărie.
  5. Depuneți sesizări reale. O sesizare presupune de cele mai multe ori deplasare în teren pentru verificare. În cazul în care sesizarea nu este reală, înseamnă pierdere de bani din bugetul local prin combustibilul consumat pentru deplasare și cu timpul pierdut în care angajatul ar fi putut rezolva alte sesizări sau sarcini de lucru. Pentru a preîntâmpina acest tip de abuzuri, va exista posibilitatea suspendării pe un termen mai lung sau mai scurt al accesului la aplicația de sesizări pentru cei care depun sesizări false.

Source