Primăria comunei Voinești se înscrie cu 100 autovehicule în programul privind casarea autovehiculelor uzate, finanțat de Administrația Fondului de Mediu.
Cuantumul contribuției proprii a comunei Voinești este de 600 lei/autovehiculul, suma aprobată în Consiliul Local. Suma totală pentru cele 100 autovehicule este de 60.000 lei.
Sesiunea de finanțare a Programului pentru solicitanții UAT-urilor se va deschide pe 21.04.2023. Primăria Voinești va solicita de la AFM în cererea de înscriere o finanțare nerambursabilă de 240.000 lei necesara pentru cele 100 autovehicule.
Pot intra în programul rabla local autovehicule uzate cu o vechime egală sau mai mare de 15 ani de la anul fabricației.
După aprobare de către a AFM a cereri de înscriere a comunei Voinești în acest program și încheierea contractului între primăria Voinești și AFM, voineșteni vor fi invitați să se înscrie pe site-ul AFM.
Odată înscriși cetățenii care vor figura pe listele transmise autorității locale de către AFM vor putea depune la primăria Voinești documentele necesare pentru a primi stimulentul de casare.
Vă vom informa în timp util cu privire la pașii necesari pentru a beneficia de facilități și perioada de depunere a documentelor.
Nu uitați!
Suntem aici pentru dumneavoastră!