28.10.2019 Vă comunicăm că PLATA TAXELOR și IMPOZITELOR se poate face și prin sistemul de plată electronica, întrucât s-a finalizat înregistrarea Comunei Cornu în Sistemul de plată electronică prin ghiseul.ro. |
DISPOZIŢIA NR. 86 din 25 SEPTEMBRIE 2019 privind aducerea Ia cunoştinţă publică a delimitării şi numerotării secţiilor de votare din comuna Cornu, precum şi a sediilor acestora, în vederea desfăşurării alegerilor pentru Preşedintele României în anul 2019 |
DISPOZIŢIANR.85 din 25 SEPTEMBRIE 2019 privind stabilirea locurilor speciale pentru afişaj electoral în campania pentru alegerea Preşedintelui României din anul 2019 |
12.08.2019
CONSULTARE ASUPRA ELABORARII PLAN URBANISTIC ZONAL PUZ-RIDICARE RESTRICŢIE TEMPORARĂ DE CONSTRUIRE (S=1063mp din S=2018mp) PENTRU AMPLASARE LOCUINŢĂ ŞI FOISOR ŞI AMENAJARE DRUM ACCES (Sst=2205mp) – com. Cornu, sat CORNU DE JOS, str. Ing.Nistorică Ion, nr.35, nr. cadastral 22719, tarla 15, parcela L 623 |
24.07.2019 Centralizator Nominal la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector grad profesional principal compartiment Informatică, gestiune patrimoniu din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei CornuRezultat 23.07.2019 19.07.2019 08.07.2019 Anunt de atribuire 21.06.2019 20.06.2019 18.06.2019 07.06.2019 07.06.2019 04.06.2019 03.06.2019 24.05.2019 13.05.2019 06.05.2019 06.05.2019 06.05.2019 02.05.2019 23.04.2019 19.04.2019 15.04.2019 20.03.2019 06.03.2019 04.03.2019 25.02.2019 07.02.2019 29.01.2019 29.01.2019 |
22.10.2018 INVITAŢIE DE PARTICIPARE la procedura de achiziție directă pentru încheierea unui contract de lucrări ”Proiectare si executie ”CONSOLIDARE ȘI REFACERE -APĂRARE DE MAL(DIRIJARE APE PLUVIALE ÎN VEDEREA COMBATERII INUNDĂRII ZONEI DIN AVAL) STR.ING ION NISTORICĂ, COMUNA CORNU, JUDEȚUL PRAHOVA”. Primaria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect execuție lucrări, prin achiziție directă si care are drept obiect Proiectare si executie ”CONSOLIDARE ȘI REFACERE -APĂRARE DE MAL(DIRIJARE APE PLUVIALE ÎN VEDEREA COMBATERII INUNDĂRII ZONEI DIN AVAL) STR.ING ION NISTORICĂ, COMUNA CORNU, JUDEȚUL PRAHOVA” . Documentatia poate fi descarcata de aici. 03.10.2018 02.10.2018 01.10.2018 28.09.2018 06.09.2018 10.08.2018 |
31.10.2017 ANUNȚ Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier principal din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu, Compartiment Achiziţii Publice. ANUNȚ 12.06.2017 25.05.2017 privind rezultatul selecției dosarelor pentru concursurile organizate în vederea ocupării a două posturi contractuale vacante: Muncitor calificat I și Administrator bază sportivă. 10.05.2017 Primăria Comuna Cornu, Judeţul Prahova organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează: Primaria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect execuție lucrări, prin achiziție directă si care are drept obiect ”Intervenţii canalizare comuna Cornu, strada Sinăii”. Toata documentatia arhivata se poate descarca de aici. 06.03.2017 Primaria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect execuție lucrări, prin achiziție directă si care are drept obiect ”CONSOLIDARE DRUM STRADA TOPȘENI – PUNCT POARTĂ MÂNĂSTIRE DIN COMUNA CORNU, JUDEȚ PRAHOVA”. Toata documentatia arhivata se poate descarca de aici. |
24.10.2016 A N U N T SCOALA GIMNAZIALA “PROFESOR CRISTEA STANESCU”, COMUNA CORNU SCOATE LA CONCURS 0,25 NORMA CONTABIL CONCURSUL ARE LOC PE DATA DE 21.11.2016 ACTE NECESARE PENTRU INSCRIEREA LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE CONTABIL – CERERE – COPIE ACT STUDII – COPIE ACT IDENTITATE – COPIE CARTE DE MUNCA (ADEVERINTA VECHIME) – CAZIER JUDICIAR – CURRICULUM VITAE – ADEVERINTA MEDICALA – COPIE CERTIFICAT NASTERE – COPIE CERTIFICAT CASATORIE BIBLIOGRAFIE LA CONCURSUL PRIVIND OCUPAREA POSTULUI DE ADMINISTRATOR FINANCIAR (CONTABIL) • Legea contabilitatii nr. 82/1991 • OMFP 1917/2005 privind organizarea si conducerea contabilitatii •Legea 273/2006 actualizata privind finantele publice locale • Ordinul M.F.P. nr. 1792/2002 actualizat pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice • OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice • Legea 1/2011 legea invatamantului DEPUNEREA DOSARELOR PANA PE 14.11.2016 LA SCOALA GIMNAZIALA “PROFESOR CRSTEA STANESCU”, COMUNA CORNU INTRE ORELE 9,00 SI 11,00 Documentul oficial se poate descărca de aici. 12.10.2016 Candidatii admisi vor susţine proba practică în data de 19. 10.2016, începând cu ora 10.00, la sediul Primăriei Cornu. 06.10.2016 27.09.2016 19.07.2016 |
29.03.2016 – UPDATE Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul pentru ocuparea postului de muncitor calificat I – floricultor.14.03.2016 ANUNŢ CONCURS OCUPARE POST VACANTPrimăria Comunei Cornu, judeţul Prahova telefon: 0244367461, www.primariacornu.ro organizează concurs de ocupare a unui post vacant în condiţiile prevăzute de H.G. nr.286/2011, în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu – Serviciul Utilităţi Publice, Cultură, Tineret şi Sport, astfel: 1. Numărul şi nivelul posturilor: 1 post muncitor calificat I ( floricultor) în Compartimentul administrarea domeniului public şi privat. |
13.01.2016 ANUNŢ – INVITAŢIE la PRIMĂRIEÎn conformitate cu legislaţia specifică se organizează întocmirea şi ţinerea la zi a datelor ce fac obiectul Registrului agricol, pentru perioada 2015-2019. Această activitate se realizează de autorităţile administraţiei publice locale şi are drept scop asigurarea unei evidenţe unitare cu privire la starea şi dezvoltarea agriculturii şi buna utilizare a resurselor locale. Înscrierea datelor în Registrul agricol se face pe baza declaraţiilor date sub semnătura proprie a capului de gospodărie sau, în lipsa acestuia, a unui membru major al gospodăriei. Faţă de acestea, vă invităm în perioada 4.01.2016-1.03.2016 la sediul Primăriei, situat pe B-dul Eroilor, nr.750, pentru depunerea declaraţiei cu privire la datele ce se înscriu în Registrul agricol. Formulare declaratii: Arhiva FORMULAR declaratie pt completarea registrului agricol 2016 |
28.12.2015 ANUNŢ CONCURS OCUPARE POST VACANTPrimăria Comunei Cornu, judeţul Prahova telefon: 0244367461, www.primariacomu.ro organizează concurs de ocupare a unui post vacant în condiţiile prevăzute de H.G. nr.286/2011, în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu – Serviciul Utilităţi Publice, Cultură, Tineret şi Sport, astfel: 1. Numărul si nivelul posturilor: 1 post muncitor calificat IV în Compartimentul administrarea domeniului public şi privat. |
12.10.2015 INVITATIE DE PARTICIPARE la procedura de achizitie directia pentru incheierea unui contract de lucrari CONSOLIDARE STRADA POMILOR, PUNCT STOIAN – ALEEA VALEA REA, COMUNA CORNU – JUDETUL PRAHOVAPrimaria comunei Cornu intentioneaza sa incheie un contract avand ca obiect execuie lucrari, prin achizitie directa si care are drept obiect CONSOLIDARE STRADA POMILOR, PUNCT STOIAN – ALEEA VALEA REA, COMUNA CORNU – JUDETUL PRAHOVA. Anexăm prezentei invitaţii, documentaţia de atribuire care constă în: –fişa de date, –piese scrise, piese desenate, –modelul de contract, –formularele necesare completării în vederea prezentării ofertei.Toata documentatia arhivata se poate descarca de aici. |
12.10.2015 INVITATIE DE PARTICIPARE la procedura de achizifie directa pentru incheierea unui contract de lucrari APARARI DE MALURI PUNCT SAVU – STRADA MURELOR, COMUNA CORNU – JUDETUL PRAHOVAPrimaria comunei Comu intentioneaza sa incheie un contract avand ca obiect executie lucrari, prin achizitie directa si care are drept obiect APARARI DE MALURI PUNCT SAVU – STRADA MURELOR, COMUNA CORNU – JUDETUL PRAHOVA. Anexăm prezentei invitaţii, documentaţia de atribuire care constă în: –fişa de date, –piese scrise, piese desenate, –modelul de contract, –formularele necesare completării în vederea prezentării ofertei.Toata documentatia arhivata se poate descarca de aici. |
05.10.2015 Documentație achiziție directă pentru încheierea unui contract de lucrări „CONSOLIDARE STRADA POMILOR, PUNCT STOIAN – ALEEA VALEA REA; COMUNA CORNU – JUDEŢUL PRAHOVA„Primaria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect execuție lucrări, prin achiziție directă si care are drept obiect „CONSOLIDARE STRADA POMILOR, PUNCT STOIAN – ALEEA VALEA REA; COMUNA CORNU – JUDEŢUL PRAHOVA„. Anexăm prezentei invitaţii, documentaţia de atribuire care constă în: –fişa de date, –piese scrise, piese desenate, –modelul de contract, –formularele necesare completării în vederea prezentării ofertei.Toata documentatia arhivata se poate descarca de aici. |
02.10.2015 A N U N Ţ – DEZBATERE PUBLICĂÎn conformitate cu dispoziţiile art.6 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia locală, Primăria comunei Cornu aduce la cunoştinţa publică faptul că a fost iniţiat – proiectul de hotărâre privind aprobarea REGULAMENTULUI de organizare si functionare a serviciului public de salubrizare a localităţilor din judeţul PRAHOVA – care urmează a fi supus spre aprobarea Consiliului Local Cornu. Regulamentul este anexat prezentului anunţ. Cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre, la registratura Primăriei (telefon 0244-367461, fax: 0244-367402, sau pe adresa de e-mail: [email protected]) până la data de 30.10.2015. REGULAMENTUL de organizare si functionare a serviciului public de salubrizare a localităţilor din judeţul PRAHOVA a fost elaborat de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova” pentru implementarea Proiectului “Sistem de Management Integrat al Deșeurilor” în Județul Prahova, finanțat prin POS MEDIU 2007-2013, având ca scop implementarea unui sistem modern de gestionare a deșeurilor, dimensionat cerințele județului, prin intermediul căruia toate exigențele naționale și europene vor fi îndeplinite. De asemenea Asociația de Dezvoltare Intercomunitara “Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova” va monitoriza funcționarea sistemului și prin serviciile pe care le oferă, oferind posibilitatea locuitorilor Județului Prahova de a respecta Directivele Europene de Mediu, prin colectarea selectiva a deșeurilor, reutilizarea fracțiilor reciclabile, reducerea cantităților de deșeuri eliminate prin depozitare.Regulamentul se poate descarca de aici. |
16.09.2015 – Documentatie negociere fara publicarea unui anunt prealabil de participare.
Primăria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect execuţie lucrări, prin procedura de negociere fară publicarea prealabilă a unui anunţ de atribuire si care are drept obiect stabilizare şi consolidare între picheţii Til5 şi Tel5 aferent obiectivului„Reparaţii si modernizare strada DC6 (Valea Oprii); etapa a ll-a: km 0+365 – km 1+175: comuna Cornu – judeţul Prahova”, ca efect al unor calamităţi. Anexăm prezentei invitaţii, documentaţia de atribuire care constă în: Toata documentatia arhivata se poate descarca de aici. |
19.06.2015 – INVITAŢIE DE PARTICIPARE LA ACHIZIŢIA DIRECTĂ ÎN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE : Servicii organizare eveniment cultural destinat publicului larg, ce va avea loc în comuna Cornu, judeţul Prahova, în perioada 04-05 iulie 2015, sub denumirea “Festivalul Florilor de Tei”
Comuna Cornu vă invită să depuneţi ofertă la cumpararea directă, în vederea atribuirii contractului având ca obiect servicii organizare eveniment cultural destinat publicului larg, ce va avea loc în comuna Cornu, judeţ Prahova, în perioada 04-05 iulie 2015, sub denumirea “Festivalul Florilor de Tei”. Mai multe detalii gasiti aici. |
02.04.2015 – ANUNT DE PARTICIPARE NR.158399/02.04.2015 – PUBLICAT PE SITE-UL: www.e-licitatie .ro
Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice. Mai multe detalii gasiti aici. |
06.04.2015 – ANUNŢ CONCURS OCUPARE POST VACANT ADMINISTRATOR II
Primăria Comunei Cornu, judeţul Prahova telefon: 0244367461, www.primariacornu.ro organizează concurs de ocupare a unui post vacant în condiţiile prevăzute de H.G. nr.286/2011, în cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Cornu – Serviciul Utilităţi Publice, Cultură, Tineret şi Sport, astfel: Mai multe detalii gasiti aici. |
06.04.2015 – ANUNŢ CONCURS OCUPARE POST VACANT MUNCITOR CALIFICAT IV
Primăria Comunei Cornu, judeţul Prahova telefon: 0244367461, www.primariacornu.ro organizează concurs de ocupare a unui post vacant în condiţiile prevăzute de H.G. nr.286/2011, în cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Cornu – Serviciul Utilităţi Publice, Cultură, Tineret şi Sport, astfel: Mai multe detalii gasiti aici. |
09.03.2015 – ANUNȚ
Primăria Comunei Cornu, judeţul Prahova telefon: 0244367461, www.primariacornu.ro organizează examen de promovare în treaptă profesională, în cadrul Compartimentului administrarea domeniului public şi privat, în cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Cornu. |
05.01.2015 – ANUNȚ
Primăria comunei Cornu, cu sediul în Cornu, b-dul Eroilor nr.750, judeţul Prahova anunţă organizarea concursurilor pentru ocuparea a trei funcții publice funcției publice vacante după cum urmează: |
Nr. 10897/23.12.2014 – ANUNȚ PUBLIC NR 2
CONSULTARE PRIVIND APROBAREA PLANULUI URBANISTIC ZONAL EXTINDERE INTRAVILAN S= 34500 MP, ZONĂ UNITĂŢI INDUSTRIALE ŞI DEPOZITE (Sstudiu= 61370mp), ETAPA FINALĂ DIN PUZ EXTINDERE INTRAVILAN ZONĂ UNITĂŢI INDUSTRIALE NEPOLUANTE , DEPOZITE ȘI MODERNIZARE DRUM |
Nr. 10693/19.12.2014 – ANUNȚ PUBLIC
CONSULTARE PRIVIND APROBAREA PLANULUI URBANISTIC ZONAL EXTINDERE INTRAVILAN S= 34500 MP, ZONĂ UNITĂŢI INDUSTRIALE ŞI DEPOZITE (Sstudiu= 61370mp), ETAPA FINALĂ DIN PUZ EXTINDERE INTRAVILAN ZONĂ UNITĂŢI INDUSTRIALE NEPOLUANTE , DEPOZITE ȘI MODERNIZARE DRUM |
20/11/2014 – ANUNT DE PARTICIPARE
Anunţ de participare licitaţie deschisă Lucrări Nr. anunţ Supliment JOUE 2014/S 224-395165 Nr.anunţ SEAP : 155618/18.11.2014 |
19/11/2014 – ANUNT
Privind condiţiile de participare, desfășurare și bibliografia pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiei contractuale de Șef-Serviciu – Serviciul Utilităţi Publice, Cultură, Tineret și Sport din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu. |
11/11/2014 – INVITAŢIE DE PARTICIPARE
Către, etapa I – lucrări in urgenta 1 Primăria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect proiectare şi execuţie, prin procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de atribuire si care are drept obiect “ STABILIZARE STRADA BALITEI, COMUNA CORNU, JUD. PRAHOVA în comuna Cornu, judeţul Prahova” ca efect al unor calamităţi. Având în vedere timpul scurt de realizare a investiţiei precum şi necesitatea etapizării acestora, nu se vor lua în considerare cheltuielile diverse şi neprevăzute. Valoarea totală estimată a contractului a fost calculată conform indicatorilor din bugetul indicativ şi Devizul General al D.A.L.I., aferent Cap. 1.3, Cap.3.1, Cap.3.3, Cap. 4.1, Cap. 5,1.1. Fată de cele arătate mai sus vă invităm să participaţi la procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în scopul contractării lucrărilor mai sus menţionate, având în vedere următoarele:
Anexăm prezentei invitaţii, documentaţia de atribuire care constă în: De aici puteti descarca toata documentatia intr-o singura arhiva! |
10/11/2014 – ANUNT
Primăria comunei Cornu, cu sediul în Cornu, b-dul Eroilor nr.750, judeţul Prahova anunţă organizarea în intervalul 11-16 decembrie 2014 a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul compartimentului Resurse umane și stare civilă. 1. Condiţiile generale de participare pentru ocuparea funcției publice vacante sunt: – cetăţenie română şi domiciliul în România; – cunoaşte limba română, scris şi vorbit; – vârstă minimă: 18 ani împliniţi; – capacitate deplină de exerciţiu; – stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; – îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; – îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; – nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; – nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; – nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. 2.Condiţii specifice de participare la concurs: -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an; – să dețină certificatul ECDL complet care atestă competenţa de bază în utilizarea unui computer personal şi în folosirea unor aplicaţii ale calculatorului întâlnite în activităţile curente. 3.Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte: 1. formularul de înscriere; 2. curriculum vitae; 3. copia actului de identitate; 4. copie certificat de naştere; 5. copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care să ateste efectuarea unor specializări; 6. copia carnetului de muncă, sau după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate; 7. cazier judiciar 8. adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate 9. declaraţie pe proprie răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. Documentul prevăzut la punctul 7, – cazierul judiciar- poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis, în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.Toate copiile menţionate mai sus se prezintă însoţite de documente originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs. Formularul de înscriere se pune la dispoziţie de către instituţia organizatoare a concursului. Depunerea dosarului de înscriere la concurs fără unul sau mai multe din actele menţionate mai sus, atrage respingerea participării candidatului la concurs. Nu se va admite participarea la concurs a următoarelor categorii de persoane: – persoanele cărora le-a încetat contractul individual de muncă din motivele prevăzute de art.56 lit.”g”, lit.”h” şi art.61 lit.”a”, lit.”b” sau lit.”c” din Legea nr.53/2003 – Codul muncii, republicat; – persoanele cărora le-a încetat raportul de serviciu din motivele prevăzute de art.98 lit.”f”, lit.”g”, de art.99 lit.”f” şi de art.101 alin.(1) lit.”a” din Legea nr.188/1999, rerepublicată, cu modificările şi completările ulterioare;- 4. Concursul se va desfăşura astfel: – proba scrisă: 11 decembrie 2014 – ora 1000 – interviul 16 decembrie 2014 – ora 10,00 Locul desfășurării concursului, se va comunica în timp util. Dosarele se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial , partea a III-a, la sediul Primăriei comunei Cornu, județul Prahova. Relații suplimentare se pot obține la tel: 0244/367461, persoane de contact: Iancu Daniela sau Dăncescu Denisa. 5. Bibliografia stabilită pentru concurs este următoarea: a) Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, rerepublicată, cu modificările și completările ulterioare; b) Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată; c) Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; d) Legea nr 53/2003- Codul muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare; e) Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare; f) Hotărârea Guvernului nr.1344/2007 privind normele de organizare și funcționare a comisiilor de disciplină, cu modificările și completările ulterioare; 6. Modelul de adeverință de vechime și formularul de înscriere sunt atașate prezentului anunț. PRIMAR, CORNEL NANU |
04/11/2014 – INVITAŢIE DE PARTICIPARE
Către, etapa I – lucrări in urgenta 1 Primăria comunei Cornu intenţionează să încheie un contract având ca obiect proiectare şi execuţie, prin procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de atribuire si care are drept obiect “ STABILIZARE STRADA BALITEI, COMUNA CORNU, JUD. PRAHOVA în comuna Cornu, judeţul Prahova” ca efect al unor calamităţi. Având în vedere timpul scurt de realizare a investiţiei precum şi necesitatea etapizării acestora, nu se vor lua în considerare cheltuielile diverse şi neprevăzute. Valoarea totală estimată a contractului a fost calculată conform indicatorilor din bugetul indicativ şi Devizul General al D.A.L.I., aferent Cap. 1.3, Cap.3.1, Cap.3.3, Cap. 4.1, Cap. 5,1.1. Fată de cele arătate mai sus vă invităm să participaţi la procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în scopul contractării lucrărilor mai sus menţionate, având în vedere următoarele:
Anexăm prezentei invitaţii, documentaţia de atribuire care constă în: De aici puteti descarca toata documentatia intr-o singura arhiva! |
28/10/2014 – INVITAŢIE DE PARTICIPARE
Către, De aici puteti descarca toata documentatia intr-o singura arhiva! |
16/03/2014 – Anunţ licitaţie deschisă servicii realizare a proiectului tehnic şi detaliilor de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi consultanţă pentru execuţia proiectului Centrală fotovoltaică de producere a energiei electice din conversia energiei solare în comuna Cornu, judeţul Prahova, cod SMIS 21496 |
25/11/2013 – Lansarea proiectului „Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Comuna Cornu, judetul Prahova”-cod SMIS 21496 |
01/11/2013 – concurs organizat in vederea ocuparii functiei de auditor public intern in cadrul compartimentului de audit public intern al Filialei A.Co.R a Judetului Prahova |
30/08/2013 – – Caiet de Sarcini – |
31/07/2013 – concurs în vederea ocupării functiei de auditor public intern în cadrul compartimentului de audit public intern al Filialei A.Co.R a Judetului Prahova |
01/07/2013 – PRIMARIA COMUNEI CORNU organizarea, în intervalul 12-16 iulie 2013, concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie temporar vacanta de Inspector, clasa I, grad profesional asistent, în Compartimentul Urbanism-Mediu-Agricultura |
21/06/2013 – Privind rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat pentru ocuparea postului de auditor in cadrul Compartimentului de Audit Public Intern organizat de A.Co.R.Prahova |
18/06/2013 – Invitatie de participare in vederea atribuirii contractului de : Servicii organizare eveniment cultural destinat publicului larg, ce va avea loc in comuna Cornu, in perioada 6-7 iulie 2013 sub denumirea „Festivalul Florilor de Tei” |
29/05/2013 – Repetarea licitatiei publica cu strigare pentru inchirierea unui spatiu in suprafata de 66 mp cu destinatia magazin alimentar |
23/05/2013 – Filiala Judeteana Prahova a Asociatiei comunelor din Romania, organizeaza concurs pentru ocuparea a 2 (doua) posturi de auditor public intern |
20/04/2013 – Repetarea licitatiei publica cu strigare pentru inchirierea unui spatiu in suprafata de 66 mp cu destinatia magazin alimentar |
16/04/2013 – PETRO STEDESA S.R.L. anunta: schimbare destinatie teren din zone agroturistice in zona mixta unitati industriale |
05/04/2013 – S.C. PETRO STEDESA S.R.L. anunta: schimbare destinatie teren din zone agroturistice in zona mixta unitati industriale |