Primăria Comunei Şelimbăr a analizat activitatea de soluționare a petițiilor primite în prima jumătate a anului 2025, conform obligațiilor legale. Un raport recent publicat de Compartimentul Centrul de Informare pentru Cetățeni și Registratură oferă o imagine detaliată asupra preocupărilor locuitorilor și a modului în care administrația locală răspunde acestora.
În total, au fost înregistrate 110 petiții, dintre care 98 au fost primite de la persoane fizice, 11 de la instituții publice și 1 de la agenți economici.
70 de petiții au fost soluționate în termenul legal, 26 au primit răspuns după termen și 14 sunt încă în lucru.
Raportul detaliază distribuția petițiilor pe diversele departamente ale primăriei, oferind o imagine asupra problemelor cu care se confruntă comunitatea locală, cele mai multe ajungând la Poliția Locală: 43 petiții (38 soluționate, 4 în lucru). Altele au ajuns la consilierii primarului 28 petiții (23 soluționate, 5 în lucru), la urbanism: 1 petiție (soluționată), departamentul economic: 3 petiții (2 soluționate, 1 în lucru), la viceprimar: 6 petiții (5 soluționate, 1 în lucru), la SAPL: 9 petiții (8 soluționate, 1 în lucru).
Serviciul de Disciplină în Construcții, afișaj stradal, protecția mediului și control comercial a primit 14 petiții, toate fiind soluționate.
Articolul Primăria Şelimbăr a gestionat 110 petiții în prima jumătate a anului 2025. Cele mai multe au ajuns la Poliția Locală apare prima dată în Primaria Selimbar.