Începe modernizarea sistemului de alarmare publică la Deva

Biroul pentru Situații de Urgență din cadrul Primăriei Municipiului Deva aduce la cunoștința cetățenilor că, începând de marți, 20 aprilie 2021, vor demara lucrările de modernizare a sistemului centralizat de alarmare publică din oraș.

Modernizarea sistemului de alarmare publică a fost solicitată de către Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență Hunedoara, conform Legii nr. 481/2004 privind protecția civilă.

În următoarele 30 de zile se vor efectua probe de verificare pentru funcționarea corespunzătoare a sistemului de alarmare publică a populației (centrală de înștiințare și avertizare, sirene electrice etc.).

Facem un apel la cetățenii municipiului Deva să dea dovadă de înțelegere pentru disconforul creat de modernizarea sistemului centralizat de înștiintare oportună a autorităților și avertizare-alarmare a populației care este integrat în Sistemul Național de Înștiințare, Alarmare și Avertizare a Populației.

Biroul Situații de Urgență

Source