Procedura de evaluare finală a managementului Filarmonicii Banatul pentru perioada 2017 – 2021 a fost finalizată. Evaluarea a fost realizată în baza legislației în vigoare, și anume:
- OUG 189/2008, cu modificările și completările ulterioare,
- Ordinul Ministerului Culturii nr. 2799/2015, cu modificările și completările ulterioare și
- Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 77/2016 privind Regulamentul-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului instituţiilor publice de cultură din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara
Comisia de evaluare a fost desemnată prin dispoziție a primarului și a fost compusă din reprezentanţi ai autorităţii, în proporţie de o treime, şi din specialişti în domeniul de activitate al instituţiei, în proporţie de două treimi.
Comisia de evaluare a managementului Filarmonicii Banatul Timișoara a fost compusă din:
- Kovács Emőke, manager Filarmonica de Stat Dinu Lipatti (filarmonicasm.ro);
- Ioan-Dragoș Dimitriu, manager Filarmonica Brașov (filarmonicabrasov.ro);
- Răzvan Stana, consilier local, președinte al Comisiei V – pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Muncipiului Timișoara.
Raportul de activitate al managerului Filarmonicii Banatul, pentru perioada 2017-2021
Direcția Comunicare-Relaționare
The post S-a încheiat evaluarea finală la Filarmonica Banatul first appeared on Primăria Municipiului Timișoara.