Având în vedere faptul că în prezent persoanele de peste 60 de ani se pot prezenta direct la centrele de vaccinare, fără programare prealabilă în Platforma Națională de vaccinare, acest lucru fiind posibil tuturor persoanelor, care doresc să se vaccineze, de asemenea fără programare, vă aducem la cunoștință faptul că, începând din 5.05.2021, CALL CENTER-UL inițiat de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, 0356 406 517, în vederea înscrierii și programării în platforma Națională de vaccinare împotriva COVID-19 iși modifică programul. Astfel, 0356 406 517 poate fi apelat de luni până vineri în intervalul 8-16.

Din 26.01.2021, data lansării acestui serviciu de Call Center și până în 04.05.2021 au fost primite un număr de 3830 de apeluri de la persoane care au fost înscrise în platformă. Dintre acestea un număr de 2975 au fost programați în limita numărului de vaccinuri disponibile. Toate persoanele programate au fost sunate pentru a le fi comunicate data, ora și locul programării. Facem precizarea că în cazul a peste 1000 de persoane Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a fost solicitată să anuleze programările făcute și să reprogrameze pe motive diverse, justificate.

La acestea se adaugă un număr de 338 persoane imobilizate din Timișoara și aparținătorii lor care au fost centralizate pentru vaccinarea prin echipe mobile. Numarul de apeluri primite prin callcenterul 0356 406517 este unul mult mai mare, numai apelurile cu caracter informativ ridicându-se la 5320 , operatorii fiind solicitați să răspundă unei problematici diverse cu privire la subiectul vaccinării. Numărul de apeluri inițiate de reprezentanții DASTM a depășit 10.000.

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

„În slujba oamenilor!”

Purtător de cuvânt

Corina Eva

The post Program modificat la CALL CENTER-UL inițiat de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara first appeared on Primăria Municipiului Timișoara.

Source