15.11.2023

Legea nr. 296 din 26 octombrie 2023, privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung impune autorităților locale adoptarea unor măsuri de reorganizare. 

Ca urmare, și Primăria Timișoara a fost obligată să elaboreze o nouă organigramă, în conformitate cu prevederile legislative din actul normativ menționat. Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea organigramei intră de astăzi în procedură de transparență și este publicat pe site-ul instituției, la următorul link:

https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=E0FFE07613AB0E89C2258A68003FC336

Începând de astăzi, timp de 10 zile, cetățenii pot face propuneri și observații pe marginea documentației.

În urma modificărilor impuse de lege, numărul total de posturi se reduce cu 10%, respectiv se reduc 51 de posturi din totalul celor existente. Sunt desființate posturile de șef birou și structurile lor. Numărul de posturi de conducere se reduce la maxim 8% din posturi. Astfel, se desființează 20 de posturi de conducere, la nivelul instituției. Măsurile trebuie implementate până la 31 decembrie 2023.

Serviciul Comunicare

The post Primăria Timișoara a elaborat o nouă organigramă, ca urmare a măsurilor impuse de schimbarea legislației first appeared on Primăria Municipiului Timișoara.

Source