Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZITII GENERALE

Art. 33. Compartimentul Control Intern si Management al Calității este un compartiment funcțional din cadrul structurii organizatorice a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cuprinde un post de funcționar public de execuție și asigură activitatea de control intern și management al calității la nivelul instituției.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII

  1. examinarea documentelor referitoare la sistemul calității și întocmirea raportului de analiză efectuată de management;
  2. asigurarea conducerii operative, planificarea și execuția întregii activități de management al calității în cadrul instituției;
  3. analizarea și avizarea din punct de vedere al cerințelor legislative de asigurare a calității conform standardelor ISO;
  4. asigurarea ca procesele sistemului de management al calității să fie stabilite, implementate şi menținute, respectându-se prevederile aplicabile din standardul de referință -ISO 9001 si a altor standarde care se vor implementa pe parcurs;
  5. raportarea periodică către Primarul Municipiului Brad despre funcționarea și eficacitatea sistemului de management al calității în vederea analizei și pentru a servi ca bază de îmbunătățire în elaborarea Raportului de Audit Intern;
  6. asigurarea că este promovată, în cadrul Primăriei Municipiului Brad, conștientizarea referitoare la calitate și la importanta îndeplinirii cerințelor clientului;
  7. reprezentarea Primăriei Municipiului Brad în relațiile cu părțile externe pentru orice probleme referitoare la sistemul de management al calității;
  8. analizarea informațiilor legate de funcționarea SMC în Primăria Municipiului Brad primite de la conducătorii compartimentelor instituției, a informațiilor care stau la baza întocmirii Raportului de Audit Intern;
  9. elaborarea Raportului de Audit Intern care stă la baza analizei de management, analiză ce este condusă de Primarului Municipiului Brad;
  10. documentarea concluziilor analizei în Procese verbale ale analizei sistemului de management al calității și luarea măsurilor necesare pentru punerea în practică a rezultatelor analizei;
  11. concretizarea în recomandări și măsuri corective sau preventive inițiate în scopul îmbunătățirii performantelor instituției, a calității serviciilor realizate și a funcționării sistemului, a rezultatelor analizelor de management; asigurarea stabilirii necesarului de resurse pentru funcționarea și îmbunătățirea sistemului pentru următoarea perioadă;
  12. elaborarea Programului de audit intern pe calitate, la începutul fiecărui an calendaristic, în funcție de analiza de risc, de starea și importanța proceselor care urmează a fi auditate și în funcție de rezultatele obținute la auditările anterioare, astfel încât fiecare serviciu/compartiment să fie auditat cel puțin o dată pe an;
  13. elaborarea proiectului planului anual de control care urmează a fi (este) aprobat de Primarul Municipiului Brad;
  14. întocmirea rapoartelor de control, proceselor-verbale de control, notelor de constatare sau altor documente în urma activității de verificare și control efectuate, prin care se propun recomandări, soluții, măsuri de remediere și care se înaintează Primarului Municipiului Brad;
  15. răspunderea privind menținerea integrității SMC în cazul unor schimbări;
  16. propunerea de măsuri pentru îmbunătățirea funcționării SMC;
  17. coordonarea instruirii interne/externe a personalului aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad privind cunoașterea și aplicarea cerințelor SMC;
  18. monitorizarea implementării SCIM la nivel de instituție;
  19. întocmirea procedurilor operaționale și documentelor ce revin compartimentului în vederea implementării si menținerii sistemului de control intern managerial.

Source