
Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 53. Compartimentul Centrul de Informare a cetățenilor este un compartiment funcţional din cadrul structurii organizatorice a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad, ce cuprinde un post de natură contractuală, de execuţie și asigură un cadru organizat pentru facilitarea accesului cetăţeanului la informaţie.
PRINCIPALELE ATRIBUȚII
- asigurarea accesului gratuit şi permanent la informaţie, în cadrul activității instituției realizat în conformitate cu programul de lucru, din domeniul administraţiei locale;
- oferirea cetăţenilor, verbal sau pe suport scris, informaţiilor necesare în vederea întocmirii dosarelor pentru obţinerea documentelor solicitate;
- acordarea consultanţei cetăţenilor în vederea rezolvării problemelor care intră atribuţiile Primăriei şi ale Consiliului Local;
- întreţinerea, actualizarea şi realizarea posterelor cu cele mai importante informaţii pe care le afişează pe panourile din incinta centrului;
- întreţinerea, actualizarea permanentă a bazelor de date cu informaţii referitoare la adrese, telefoane, conducători şi competenţe ale instituţiilor, societăţilor şi asociaţiilor de interes public din municipiu;
- preluarea mesajelor, reclamaţiilor, sesizărilor înregistrate la “telefonul cetăţeanului” le prezintă Primarului Municipiului Brad, şi le transmite serviciilor de specialitate spre rezolvare informând totodată cetăţenii despre modul de rezolvare a acestora;
- rezolvarea solicitărilor privind informaţiile de interes public şi organizarea funcţionării punctului de informare-documentare,
- realizarea unei evaluări primare a solicitării stabilind dacă informaţia solicitată este o informaţie comunicată din oficiu, furnizată la cerere sau exceptată de la liberul acces:
- culegerea, de la şefii de servicii din cadrul Primăriei Municipiului Brad, informaţiilor referitoare la activitatea compartimentelor respective, pentru mediatizare;
- primirea sesizărilor telefonice, înregistrarea , transmiterea lor şi urmărirea modului de rezolvare;
- furnizarea de informaţii generale la solicitările cetăţenilor şi dirijarea lor către departamentele sau instituţiile abilitate pentru soluţionarea acestora.