Consiliul de Administrație al Colterm a decis, în ședința din această săptămână, să eficientizeze activitatea companiei, aflată într-o situație financiară dificilă în ultimii ani, prin reducerea posturilor de directori de la 7 la 4. De asemenea, CA pregătește și o restructurare a companiei.

„Consiliul de Administrație a început un proces de transformare masivă a Colterm prin care ne dorim ca această companie să reducă cheltuielile și să devină eficientă și stabilă. Având în vedere situația financiară a societății, era absolută nevoie de o reorganizare care să înceapă de la vârf, cu funcțiile de conducere. Prea mulți ani Colterm a fost un refugiu și o recompensă pentru diverse servicii politice, iar acest lucru trebuie să înceteze imediat. Nu voi permite ca această companie să fie căpușată de diverse interese personale sau de partid”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Astfel, din noua organigramă, aprobată de Consiliul de Administrație al Colterm, au dispărut posturile de director marketing, director comercial și director de producție.

În etapa a doua a acestei reorganizări, Colterm va reduce numărul de posturi cu 20%, ceea ce înseamnă o reducere de aproximativ 160 din numărul total de posturi, în marea majoritate personal neimplicat în procesul de producție.

„În acest moment, cheltuielile salariale ale Colterm se ridică la aproximativ 4 milioane de lei pe lună. Prin această reorganizare vom economisi circa 800.000 de lei pe lună. Acești bani sunt absolut necesari companiei și vor fi folosiți atât pentru investiții, cât și pentru stingerea datoriilor acumulate în ultimii 20 de ani”, a declarat Cristian Mîțu, președintele Consiliului de Administrație al Colterm.

Direcția Comunicare-Relaționare

The post Colterm reduce numărul directorilor și aparatul birocratic first appeared on Primăria Municipiului Timișoara.

Source