Prin prezenta vă comunicăm faptul că în perioada 10.06.2025 – 13.06.2025, începând cu ora 10:00, va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Focșani din Str. Longinescu nr. 4 o campanie de colectare a documentelor ce atestă dreptul de proprietate a cetățenilor pentru realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor în sectoarele cadastrale nr. 1, 2, 14, 15, 16, 20, 21, 24, 25, în vederea înscrierii imobilelor în sistemul integrat de cadastru și carte funciară, aparținând UAT Municipiul Focșani.
Lucrările de inregistrare sistematică sunt realizate de S.C. ACADASTRU ONLINE CONSULT SRL fiind finanțate de către Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară în cadrul „Programului Național de Cadastru și Carte Funciară”.
Echipa de colectare a documentelor va fi formată din doi ingineri geodezi reprezentanți ai S.C. ACADASTRU ONLINE CONSULT SRL.
Persoană de contact Dumitrache Adrian – 0770842500.
Anexăm un plan cu reprezentarea grafică a sectoarelor în care se desfășoară lucrări de înregistrare sistematică, respectiv sectoarele cadastrale nr. 1, 2, 14, 15, 16, 20, 21, 24, 25.
Biroul de presă al Municipiului Focșani