La propunerea domnului primar Marian Ivan, Consiliul Local al orașului Pantelimon a aprobat procedura de anulare a majorărilor de întârziere aferente debitelor principale scadente la data de 31 august 2024.

Termen limită: Depunerea solicitărilor pentru anularea majorărilor de întârziere și efectuarea plăților aferente debitelor principale se pot face până la data de 25 noiembrie 2024. Se pot anula următoarele: dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile aferente obligaţiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024 inclusiv. Acestea se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

1. Stingerea debitelor restante până la 31 august 2024:
– Toate obligațiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024, administrate de organul fiscal local, trebuie stinse prin orice modalitate prevăzută la art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024.

2. Stingerea obligațiilor cu termene între 1 septembrie 2024 și data cererii:
– Toate obligațiile bugetare principale și accesorii cu termene de plată între 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare, administrate de organul fiscal local, trebuie stinse prin modalitățile prevăzute de art. 22 din Legea nr. 207/2015, până la data depunerii cererii, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024.

3. Depunerea cererii de anulare:
– Debitorul trebuie să depună cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea condițiilor de mai sus, până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancțiunea decăderii din drepturi.

Pentru informații suplimentare și pentru depunerea cererilor, vă rugăm să vă adresați Direcției Economice din cadrul Primăriei orașului Pantelimon.

Source