Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZIŢII GENERALE

Art. 53. Compartimentul Centrul de Informare a cetățenilor este un compartiment funcţional din cadrul structurii organizatorice a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad, ce cuprinde un post de natură contractuală, de execuţie și asigură un cadru organizat pentru facilitarea accesului cetăţeanului la informaţie.

PRINCIPALELE ATRIBUȚII

  1. asigurarea accesului gratuit şi permanent la informaţie, în cadrul activității instituției realizat în conformitate cu programul de lucru, din domeniul administraţiei locale;
  2. oferirea cetăţenilor, verbal sau pe suport scris, informaţiilor necesare în vederea întocmirii dosarelor pentru obţinerea documentelor solicitate;
  3. acordarea consultanţei cetăţenilor în vederea rezolvării problemelor care intră atribuţiile Primăriei şi ale Consiliului Local;
  4. întreţinerea, actualizarea şi realizarea posterelor cu cele mai importante informaţii pe care le afişează pe panourile din incinta centrului;
  5. întreţinerea, actualizarea permanentă a bazelor de date cu informaţii referitoare la adrese, telefoane, conducători şi competenţe ale instituţiilor, societăţilor şi asociaţiilor de interes public din municipiu;
  6. preluarea mesajelor, reclamaţiilor, sesizărilor înregistrate la “telefonul cetăţeanului” le prezintă Primarului Municipiului Brad, şi le transmite serviciilor de specialitate spre rezolvare informând totodată cetăţenii despre modul de rezolvare a acestora;
  7. rezolvarea solicitărilor privind informaţiile de interes public şi organizarea funcţionării punctului de informare-documentare,
  8. realizarea unei evaluări primare a solicitării stabilind dacă informaţia solicitată este o informaţie comunicată din oficiu, furnizată la cerere sau exceptată de la liberul acces:
  9. culegerea, de la şefii de servicii din cadrul Primăriei Municipiului Brad, informaţiilor referitoare la activitatea compartimentelor respective, pentru mediatizare;
  10. primirea sesizărilor telefonice, înregistrarea , transmiterea lor şi urmărirea modului de rezolvare;
  11. furnizarea de informaţii generale la solicitările cetăţenilor şi dirijarea lor către departamentele sau instituţiile abilitate pentru soluţionarea acestora.

Source