Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZIŢII GENERALE

Art. 49. Compartimentul Administrativ este un compartiment funcţional din cadrul Direcției Tehnice a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cuprinde un post contractual de execuție şi asigură aplicarea actelor normative privind activitățile administrative la nivelul municipiului Brad.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII

  1. gestionarea bazei materiale;
  2. realizarea reparațiilor, a lucrărilor de întreținere, igienizare, curățenie și gospodărire;
  3. întreținerea clădirilor, terenurilor aflate în patriminiul instituției;
  4. recepția bunurilor, serviciilor și a lucrărilor efectuate ăn scopul realizării atribuțiilor de serviciu;
  5. înregistrarea modificărilor produse cu privire la existența, utilizarea și mișcarea bunurilor din gestiune și prezentarea documentelor corespunzătoare serviciului contabilitate;
  6. evidența consumurilor de materiale;
  7. punerea în aplicare a măsurilor stabilite de conducerea instituției privind sănătatea și securitatea în muncă;
  8. orice alte atribuții specifice compartimentului, care rezultă din legislația în vigoare, stabilite prin fișa postului.

Source