
Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 49. Compartimentul Administrativ este un compartiment funcţional din cadrul Direcției Tehnice a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cuprinde un post contractual de execuție şi asigură aplicarea actelor normative privind activitățile administrative la nivelul municipiului Brad.
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- gestionarea bazei materiale;
- realizarea reparațiilor, a lucrărilor de întreținere, igienizare, curățenie și gospodărire;
- întreținerea clădirilor, terenurilor aflate în patriminiul instituției;
- recepția bunurilor, serviciilor și a lucrărilor efectuate ăn scopul realizării atribuțiilor de serviciu;
- înregistrarea modificărilor produse cu privire la existența, utilizarea și mișcarea bunurilor din gestiune și prezentarea documentelor corespunzătoare serviciului contabilitate;
- evidența consumurilor de materiale;
- punerea în aplicare a măsurilor stabilite de conducerea instituției privind sănătatea și securitatea în muncă;
- orice alte atribuții specifice compartimentului, care rezultă din legislația în vigoare, stabilite prin fișa postului.