În conformitate cu prevederile H.C.L. nr. 279, din 11.12.2024, privind prorogarea termenului de notificare a organului fiscal prevăzut în anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 219/19.09.2024, privind aprobarea procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor fiscale principale restante la 31.08.2024 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii de pe raza administrativ teritorială a Municipiului Roman, modificată și completată prin HCL 272/27.11.2024, contribuabilii persoane fizice și juridice pot depune notificări privind intenția de a beneficia de anularea majorărilor până la data de 19.12.2024 inclusiv și beneficiază de anularea majorărilor de întârziere cu condiția achitării obligațiilor de plată până la data de 19.12.2024 inclusiv.
Informații suplimentare se pot obține la sediul instituției noastre, din Roman – Biroul Unic, Piața Roman-Vodă, nr. 1, județul Neamț.