1.Autoritatea contractanta:
Denumirea : MUNICIPIUL BRAD
- Adresa: Brad, strada Independenței, nr.2, jud. Hunedoara, cod postal 335200 Telefon. : +40 0254612665; Fax: +40 0254612669.
- Mail: [email protected]
2.Obiectul contractului:
Servicii de organizare evenimente pentru „ZILELE MUNICIPIULUI BRAD ” ediția a XX – a 2024
3.Coduri CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente
4.Procedura proprie (Serviciile incluse pe Anexa 2 la LEGEA nr. 98/2016 privind achizițiile publice)
În conformitate cu prevederile art. 68 alin. (1) lit. h) din Legea nr. 98/2016: „procedura de atribuire aplicabilă în cazul serviciilor sociale și al altor servicii specifice”si art 111-112 din Legea nr. 98/2016: Procedura de atribuire prevăzută la art. 68 alin. (1) lit. h “aplicabilă în cazul serviciilor sociale și al altor servicii specifice prevăzute în anexa nr. 2 este o procedură proprie, autoritatea contractantă având obligația respectării principiilor prevăzute la art. 2 alin.2.
5.Valoare estimata totala fara TVA: 400.000 lei fara TVA
Nota: ofertele financiare ale ofertantilor nu vor depasi valoarea maxima estimată a achizitiei.
6.Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut” dintre ofertele declarate admisibile
7.Perioada de valabilitate a ofertei: 30 zile.
8.Perioada de desfasurare a evenimentului: 16 – 18 august 2024
9.Legislatia aplicabila:
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referîtoare la atribuirea conoactului de acliiziție publică/acordu1ui-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica;
10.Ofertele depuse vor conține minim următoarele:
- documente de calificare
- ofertă tehnică
- fertă financiară
11.Data limită pentru depunerea ofertelor este: 06.08.2024 ora 11:00.
12.In vederea pregatirii ofertei, va atasam: