1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Focșani, C.U.I. 4350645, Focșani, str. Cuza-Vodă nr.9A, județul Vrancea, telefon 0237 236 000, fax 0237 216 700, e-mail primărie@focșani.info, persoană de contact Diniță Mihaela.
2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren în suprafață de 96mp. situat în Municipiul Focşani, identificat prin număr cadastral 68766, T 203, P 11115, înscris în Cartea Funciară nr. 68766 UAT Focșani, aparținând domeniului public al Municipiului Focşani.
Concesionarea prin licitație publică se face conform prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare și conform Hotărârii Consiliului Local nr. 529 din data de 16.12.2024.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: se poate obține în baza unei solicitări scrise adresate Primăriei Municipiului Focșani.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Sediul Primăriei Municipiului Focșani, Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat, Publicitate, str. Prof. Gheorghe Longinescu nr.4, telefon 0237 236 000-interior 211.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire: 66 lei pe suport hârtie, respectiv 66 lei pe suport electronic și se poate achita cu numerar la casieria Primăriei Municipiului Focșani sau prin ordin de plată în contul RO66TREZ69121360250XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Focșani.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 03.03.2025, ora 14.00.
4. Informații privind ofertele.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 10.03.2025, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul Primăriei Municipiului Focșani din str. Cuza-Vodă nr.9A, la Registratura Generală, parter.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: într-un singur exemplar împreună cu documentele solicitate în caietul de sarcini în plic închis și sigilat.
5. Data și locul în care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13.03.2025, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Focșani, str. Prof. Gheorghe Longinescu nr.4.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Vrancea, Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal, Focșani, B-dul Independenței nr.19-21, telefon 0237 232092, fax 0237235896, e-mail [email protected], în termenele prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, actualizată.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 12.02.2025.